Doar 30 de minute pe zi de efort pentru a pierde in greutate

Pentru a pierde in greutate nu sunt necesare curse la viteza ametitoare, abdomene fara sfarsit sau ore in sir petrecute in sala de gimnastica. Pentru a realiza acest lucru, sunt suficiente intr-adevar doar 30 de minute pe zi si un pic de bunavointa.

Eliminarea kilogramelor in plus este dorinta multor femei, chiar visul ascuns al multor oameni.
In plus, fata de o dieta buna, pierderea in greutate este strans legata de o activitate fizica adecvata . Pana in prezent, s-a crezut intotdeauna ca este nevoie de mai multe ore de sport, de mai multe ori pe saptamana, cu convingerea ca acest lucru este necesar pentru a obtine rezultatele dorite.

Un studiu revolutionar, realizat de cercetatorii de la Universitatea din Copenhaga, a ajuns la concluzia ca sunt suficiente 30 de minute de exercitii pe zi pentru a pierde kilogramele in plus.
Studiul, publicat in Scandinavian Journal of Public Health, a fost efectuat pe un esantion de 60 de oameni supraponderali timp de 13 saptamani consecutive. Grupul de persoane a fost impartit in doua categorii diferite: prima categorie a avut un regim alimentar adecvat si un antrenament de 30 de minute in fiecare zi, iar a doua categorie, a avut acelasi regim alimentar insotit de 60 minute de sport in fiecare zi.
Rezultatele de la sfarsitul celei de a 13-a saptamani de observatie au fost surprinzatoare: ambele grupuri au aratat o pierdere semnificativa in greutate, dar cu o diferenta substantiala. Persoanele supuse unei sesiuni de sport de 60 minute pe zi au pierdut in medie 2.7 kg, comparativ cu 3.6 kg, la cei care si-au dedicat doar 30 de minute pe zi antrenamentului.
Conform cercetatorilor, in cazul unui antrenament mai prelungit rezulta o pierdere imediata de calorii mai mare decat la un antrenament scurt. Cu toate acestea, cei care fac un antrenament mai scurt au reusit, totusi, sa obtina rezultate in ceea ce priveste pierderea in greutate, care desi pot parea minore imediat, organismul pastreaza suficienta energie pentru a efectua mai multe sarcini la sfarsitul antrenamentului, ajutand astfel in continuare la pierderea in greutate, pe tot parcursul zilei.
In cazul antrenamentelor lungi, se pierde foarte multa energie, favorizand consumul de alimente bogate in calorii.

Share This Post On
468 ad

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>