Insomnia – remedii naturale eficiente

Insomnia – Care sunt remediile naturale eficiente?

Nu este vorba atat de mult despre tehnica, cat despre clasicele remedii ale bunicii, care pot actiona chiar mai bine decat medicamentele. De fapt, sunt solutii ce provin de la natura, care se pot dovedi importante nu atat din cauza ca actioneaza asupra cauzelor insomniei, ci din cauza ca pot favoriza somnul si pot garanta o odihna buna.
Pe cateva din ele nici macar nu le cunoastem si nu ne-am fi gandit sa ne folosim de ele, nici macar pentru a combate acele treziri nocturne atat de deranjante, care sunt la baza disconfortului nostru zilnic.
Unul dintre acele lucruri de care trebuie sa ne amintim intotdeauna este faptul ca folosindu-ne de proprietatile fructelor proaspete, vom fi mai sanatosi si putem trata multe probleme.

Sa vedem despre ce plante este vorba, in mod special:

Musetelul

Daca suntem obositi si suferim de stres, putem apela la unul din remediile naturale cele mai clasice si mai cunoscute. Este vorba despre musetel. O infuzie de musetel poate fi fundamentala pentru a ne asigura ca ne putem odihni bine. Infuzia de musetel se dovedeste eficienta, mai ales cand nu putem sa adormim, ceea ce sta la baza bunastarii noastre psihologice, asa ca nu putem neglija acest lucru.

Valeriana

Este capabila sa stimuleze somnul, multumita substantelor in care este bogata, in special uleiurile esentiale si acidul valproic. Tocmai aceste elemente sunt acelea care actioneaza asupra creierului, marind productia de acid gamma-aminobutiric (neurotransmitator sintetizat in creier din acidul glutamic, in prezenta vitaminei B6 si are efect inhibitor, fiind util in tratarea starilor depresive), care are o actiune sedativa ampla. Iata de ce valeriana trebuie considerata unul dintre remediile homeopatice esentiale pentru a putea dormi mai bine.

Paducelul

Paducelul actioneaza eficient impotriva insomniilor, reducand excitabilitatea la nivelul inimii si tensiunea arteriala. Favorizeaza, deci, in mod natural, relaxarea noastra mentala si fizica si in acest mod, stimuleaza somnul. In orice caz, nu trebuie exagerat cu dozele de paducel.

Melissa

Flavonoidele Melissa, care se regasesc, mai ales in frunze, pot fi importante impotriva insomniilor. Melissa, printre altele, are un efect sedativ garantat de uleiul esential in care abunda. De asemenea, acestea favorizeaza digestia: daca reusim sa digeram mai bune, putem si sa ne relaxam mai bine si sa adormim cu o mai multa usurinta. Poate fi considerata si un ajutor de baza, printre acele remedii pentru un somn mai bun, luptand si cu insomnia provocata de caldura.

Ciresele

Stiati ca ciresele pot favoriza somnul? Un studiu din SUA a demonstrat ca daca bem doua pahare de suc de cirese in timpul zilei, putem adormi mai usor si ne putem odihni mai bine.

Share This Post On
468 ad

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>